Bplay Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Skrivet 31 Mars 2008 MFF ska vinna ^^ inte för jag tror det men man måste vara ett troget f*n! :pinch: Citera
Aircondition Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 MFF ska vinna ^^ inte för jag tror det men man måste vara ett troget f*n! :pinch: En till!? Samlas skåningar! Sundsvall hejar jag då på.0-3 i baken, ja. Citera
Razec Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 IFK GBG vinner Och Ljungskile kommer ohjälpligt sist Citera
eeewwhh Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 Sundsvall hejar jag då på. Ja bra! Sundsvall hejar jag då på.0-3 i baken, ja. Ja men det vara bara för att en helsingborgs spion hälde gift(som gör så man blir sämre) i deras mat innan matchen! Citera
Gäst Sladdis Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 Razec och Katt ligger på min + lista, den kommer snart på pressen :D IFK tar alltihopa Citera
MaryJane Skrivet 3 April 2008 Rapport Skrivet 3 April 2008 Ljungskile och örebro åker ut tror jag . och sm guld kommer nog HIF eller IFK gbg. vinna tror jag. Själv är jag Gaisare och tor att gais kommer typ 7 platts :D ÄLSKA GAIS! Citera
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 (redigerat) älska AIK!!!! har hejat på dom sen jag var 1år! jag var på en mtach då AIK vann över gais:P men iaf heja AIK!! Redigerat 5 April 2008 av krille97 Citera
Aircondition Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 jag var på en mtach då AIK vann över gais:P[/u][/b][/color][/size][/font]Häftigt.... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.