desertpures Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 är det nån som tänker på detta?jag har varit på denna forum 8-9 månader och har för det mesta sett 8-12 åringar bara=0,är det ingen som tänker på reglerna=0? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 är det nån som tänker på detta?jag har varit på denna forum 8-9 månader och har för det mesta sett 8-12 åringar bara=0,är det ingen som tänker på reglerna=0? Käft, du är ju 10 år så varför kan vi inte börja med dig ? =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 är det nån som tänker på detta?jag har varit på denna forum 8-9 månader och har för det mesta sett 8-12 åringar bara=0,är det ingen som tänker på reglerna=0? Käft, du är ju 10 år så varför kan vi inte börja med dig ? =D du har adhd för det första och för det andra är du 12 år.och nej jag är inte 10? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 8-9 månader? Gud vad möjligt.. sen 29/01-2008 har du varit medlem.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 är det nån som tänker på detta?jag har varit på denna forum 8-9 månader och har för det mesta sett 8-12 åringar bara=0,är det ingen som tänker på reglerna=0? Käft, du är ju 10 år så varför kan vi inte börja med dig ? =D du har adhd för det första och för det andra är du 12 år.och nej jag är inte 10? För det första är han inte 10 och du är cirkus 8. För det andra håller jag med Ewdin :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 8-9 månader? Gud vad möjligt.. sen 29/01-2008 har du varit medlem.. han hade andra accounts på fuska. jag tror inte att nån bryr sig om åldersgränsen. när jag gjorde min account så frågade dom inte ens om ålder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 (redigerat) Nej, runescape är inte 13+ Det är lämpligt för alla, jag är 16 år. Men orsaken till att det är så många -15 är att det kommer mer folk. Dv.s yngre. Ps. När desertpures säger att han har kollat på detta forumi 8-9 månader så kan han ha kollat innan han blev medlem? Kan ni tänka så eller? Jag har kollat på detta forum i 2 år utan medlems skap. Redigerat 31 Mars 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 31 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 8-9 månader? Gud vad möjligt.. sen 29/01-2008 har du varit medlem.. han hade andra accounts på fuska. jag tror inte att nån bryr sig om åldersgränsen. när jag gjorde min account så frågade dom inte ens om ålder. det är första man fyller i när man gör account. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Nej, runescape är inte 13+ Det är lämpligt för alla, jag är 16 år. Men orsaken till att det är så många -15 är att det kommer mer folk. Dv.s yngre. Ps. När desertpures säger att han har kollat på detta forumi 8-9 månader så kan han ha kollat innan han blev medlem? Kan ni tänka så eller? Jag har kollat på detta forum i 2 år utan medlems skap. han har haft 2 konton innan det konto han har nu, mithril och mithrils Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 31 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Nej, runescape är inte 13+ Det är lämpligt för alla, jag är 16 år. Men orsaken till att det är så många -15 är att det kommer mer folk. Dv.s yngre. Ps. När desertpures säger att han har kollat på detta forumi 8-9 månader så kan han ha kollat innan han blev medlem? Kan ni tänka så eller? Jag har kollat på detta forum i 2 år utan medlems skap. han har haft 2 konton innan det konto han har nu, mithril och mithrils mithril är min brosa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Nej, runescape är inte 13+ Det är lämpligt för alla, jag är 16 år. Men orsaken till att det är så många -15 är att det kommer mer folk. Dv.s yngre. Ps. När desertpures säger att han har kollat på detta forumi 8-9 månader så kan han ha kollat innan han blev medlem? Kan ni tänka så eller? Jag har kollat på detta forum i 2 år utan medlems skap. han har haft 2 konton innan det konto han har nu, mithril och mithrils mithril är min brosa. GAGAGAAYHSAHDASHDHADHAHDAHHAHAHAHAHAHAHEHAHDHAHDAHAHAHQ!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Nej, runescape är inte 13+ Det är lämpligt för alla, jag är 16 år. Men orsaken till att det är så många -15 är att det kommer mer folk. Dv.s yngre. Ps. När desertpures säger att han har kollat på detta forumi 8-9 månader så kan han ha kollat innan han blev medlem? Kan ni tänka så eller? Jag har kollat på detta forum i 2 år utan medlems skap. han har haft 2 konton innan det konto han har nu, mithril och mithrils mithril är min brosa. Då ligger idioti i släkten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg