Hoppa till innehåll

Runescape 13+ År Spel

Rekommendera inlägg

8-9 månader?

Gud vad möjligt..

sen 29/01-2008 har du varit medlem..

han hade andra accounts på fuska.

jag tror inte att nån bryr sig om åldersgränsen. när jag gjorde min account så frågade dom inte ens om ålder.

det är första man fyller i när man gör account.

Jo men min acc är ganska gammal och dom frågade inte då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej, runescape är inte 13+

Det är lämpligt för alla, jag är 16 år.

Men orsaken till att det är så många -15 är att det kommer mer folk.

Dv.s yngre.

Ps. När desertpures säger att han har kollat på detta forumi 8-9 månader så kan han ha kollat innan han blev medlem?

Kan ni tänka så eller? Jag har kollat på detta forum i 2 år utan medlems skap.

han har haft 2 konton innan det konto han har nu, mithril och mithrils

mithril är min brosa.

Då ligger idioti i släkten.

beror på om man frågar en idiot eller nån normal person.

Please indicate your age:

Select one ---------------- 12 and under 13-17 18-24 25-29 30-39 40-49 50-59 60 plus

Please select your permanent country of residence

det är det första man fyller i när man gör nåt account.

och om du fyller i 12 and under så kommer detta:

Sorry, you are not eligible to register on www.runescape.com / www.funorb.com det har varit så i alla år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Desertpures: Försök inte att leka mithrils brorsa, sanningen kommer fram till sist. Jag tror inte heller att JaGex bryr sej om åldern. Det är inget blod, eller något i spelet.

du är wannabe defil3d säg inte nåt,och man bli perm banned om man säger att man är under 13 år in-game.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheOracle

Desertpures: Försök inte att leka mithrils brorsa, sanningen kommer fram till sist. Jag tror inte heller att JaGex bryr sej om åldern. Det är inget blod, eller något i spelet.

du är wannabe defil3d säg inte nåt,och man bli perm banned om man säger att man är under 13 år in-game.

/fail

Inte sant. Om nån frågar hur gammal du är och du säger "11" så kan han inte anmäla dig. Endast om du hittar en Admin och säger: HAHAHAHHA im 11 and i can play. Vilket inte är så troligt. + Orka bry sig om åldern! Jag har spelar i 6 år när jag var typ 9-11 år... Och hur är han WannaBe Defil3d?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/fail

Inte sant. Om nån frågar hur gammal du är och du säger "11" så kan han inte anmäla dig. Endast om du hittar en Admin och säger: HAHAHAHHA im 11 and i can play. Vilket inte är så troligt. + Orka bry sig om åldern! Jag har spelar i 6 år när jag var typ 9-11 år... Och hur är han WannaBe Defil3d?

jag vet hur pain fungerar lägg dig inte i saker du inte har nån anning om tack.

ONTOPIC NU!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, idioti i släkten! Vilken diss!

Ontopic: Om man tar 12 and under så kan man inte göra ett account. När jag började för 3 år sedan när jag var 12 tog jag 12 and under. Sen stod det nånting men kunde inte gå vidare iaf, sen kunde jag inte registrera ett acc på den datorn under en dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ontopic: Om man tar 12 and under så kan man inte göra ett account. När jag började för 3 år sedan när jag var 12 tog jag 12 and under. Sen stod det nånting men kunde inte gå vidare iaf, sen kunde jag inte registrera ett acc på den datorn under en dag.

tack,jag har lite stöd av dig nu:)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack,jag har lite stöd av dig nu:)

Så konstigt du pratar... Jag tyckte det var roligt sagt av Dezen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är det nån som tänker på detta?jag har varit på denna forum 8-9 månader och har för det mesta sett 8-12 åringar bara=0,är det ingen som tänker på reglerna=0?

du tänker inte på reglerna heller isåfall, du är väl typ 9?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...