cool1 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Nej, runescape är inte 13+ Det är lämpligt för alla, jag är 16 år. Men orsaken till att det är så många -15 är att det kommer mer folk. Dv.s yngre. Ps. När desertpures säger att han har kollat på detta forumi 8-9 månader så kan han ha kollat innan han blev medlem? Kan ni tänka så eller? Jag har kollat på detta forum i 2 år utan medlems skap. runescape är för 13+ <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Nej, runescape är inte 13+ Det är lämpligt för alla, jag är 16 år. Men orsaken till att det är så många -15 är att det kommer mer folk. Dv.s yngre. Ps. När desertpures säger att han har kollat på detta forumi 8-9 månader så kan han ha kollat innan han blev medlem? Kan ni tänka så eller? Jag har kollat på detta forum i 2 år utan medlems skap. runescape är för 13+ <_< Nej. Du måste inte vara 13+ fastän RS säger det. Hälften av alla rs spelare är 13- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Nej, runescape är inte 13+ Det är lämpligt för alla, jag är 16 år. Men orsaken till att det är så många -15 är att det kommer mer folk. Dv.s yngre. Ps. När desertpures säger att han har kollat på detta forumi 8-9 månader så kan han ha kollat innan han blev medlem? Kan ni tänka så eller? Jag har kollat på detta forum i 2 år utan medlems skap. runescape är för 13+ <_< Nej. Du måste inte vara 13+ fastän RS säger det. Hälften av alla rs spelare är 13- Öhh, man kan inte göra ett acc om man tar 12 and under. Ljuger men däremot och säger att man är 13-17, så kan man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 7 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Nej, runescape är inte 13+ Det är lämpligt för alla, jag är 16 år. Men orsaken till att det är så många -15 är att det kommer mer folk. Dv.s yngre. Ps. När desertpures säger att han har kollat på detta forumi 8-9 månader så kan han ha kollat innan han blev medlem? Kan ni tänka så eller? Jag har kollat på detta forum i 2 år utan medlems skap. runescape är för 13+ <_< Nej. Du måste inte vara 13+ fastän RS säger det. Hälften av alla rs spelare är 13- då har du varit för mycket i lumbridge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Nej, runescape är inte 13+ Det är lämpligt för alla, jag är 16 år. Men orsaken till att det är så många -15 är att det kommer mer folk. Dv.s yngre. Ps. När desertpures säger att han har kollat på detta forumi 8-9 månader så kan han ha kollat innan han blev medlem? Kan ni tänka så eller? Jag har kollat på detta forum i 2 år utan medlems skap. runescape är för 13+ <_< Nej. Du måste inte vara 13+ fastän RS säger det. Hälften av alla rs spelare är 13- då har du varit för mycket i lumbridge. Ja, och att alla ljuger om sin ålder när man ska välja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 (redigerat) Om ni vill ha fusk adda [email protected]. Han kan göra så man får 10M max han gjorde så jag fick 5M. Han kan bara göra ett fusk till en person.haha bara så alla vet är Robino_robin en scammer. Jag gav han mitt acc lvl 3, haha!Har bevis! RSFUSKAREN är [email protected]. på filen skulle jag skriva blocked men skrev blocket... finns säkert mer stavfel... >.< <bevis har inte msn plus så jag har inga chatt loggor. on topic: jag tror knappt att Jagex bryr sig speciellt om ålder. De skriver 13år för att vissas föräldrar är överkänsliga. (min teori) ^^ Redigerat 8 April 2008 av CrossFall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Om ni vill ha fusk adda [email protected]. Han kan göra så man får 10M max han gjorde så jag fick 5M. Han kan bara göra ett fusk till en person.haha bara så alla vet är Robino_robin en scammer. Jag gav han mitt acc lvl 3, haha!Har bevis! RSFUSKAREN är [email protected]. på filen skulle jag skriva blocked men skrev blocket... finns säkert mer stavfel... >.< <bevis har inte msn plus så jag har inga chatt loggor. on topic: jag tror knappt att Jagex bryr sig speciellt om ålder. De skriver 13år för att vissas föräldrar är överkänsliga. (min teori) ^^ jag tror att knappast någon har blivit scammad av honom ROFL.;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Om ni vill ha fusk adda [email protected]. Han kan göra så man får 10M max han gjorde så jag fick 5M. Han kan bara göra ett fusk till en person. haha bara så alla vet är Robino_robin en scammer. Jag gav han mitt acc lvl 3, haha! Har bevis! RSFUSKAREN är [email protected]. på filen skulle jag skriva blocked men skrev blocket... finns säkert mer stavfel... >.< <bevis har inte msn plus så jag har inga chatt loggor. on topic: jag tror knappt att Jagex bryr sig speciellt om ålder. De skriver 13år för att vissas föräldrar är överkänsliga. (min teori) ^^ jag tror att knappast någon har blivit scammad av honom ROFL.;D Ne isf är man inte speciellt smart. ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Desertpures: Försök inte att leka mithrils brorsa, sanningen kommer fram till sist. Jag tror inte heller att JaGex bryr sej om åldern. Det är inget blod, eller något i spelet.du är wannabe defil3d säg inte nåt,och man bli perm banned om man säger att man är under 13 år in-game. MMYES, jag är wannabe defil3d, jag har 99 def och 99 range, och sen har jag massa skillcapes, eller hur? Du känner mej ju så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 13 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Desertpures: Försök inte att leka mithrils brorsa, sanningen kommer fram till sist. Jag tror inte heller att JaGex bryr sej om åldern. Det är inget blod, eller något i spelet. du är wannabe defil3d säg inte nåt,och man bli perm banned om man säger att man är under 13 år in-game. MMYES, jag är wannabe defil3d, jag har 99 def och 99 range, och sen har jag massa skillcapes, eller hur? Du känner mej ju så bra. vet du ens vad wannabe är?det är när man försöker härma någon men man klarar inte de:). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL WannaBe är när man härmar någon/någons stil/något T.ex. Man är Svenne men man snackar så här: "Tjena mannen jag va nyss på stan och åt kebabpizza" Det är "blatte/rinkeby svenska" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 14 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL WannaBe är när man härmar någon/någons stil/något T.ex. Man är Svenne men man snackar så här: "Tjena mannen jag va nyss på stan och åt kebabpizza" Det är "blatte/rinkeby svenska" jag sa ju ''härma'' äru blind? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg