Hoppa till innehåll

Runescape 13+ År Spel

Rekommendera inlägg

FEL FEL FEL FEL FEL

FEL FEL FEL FEL FEL

WannaBe är när man härmar någon/någons stil/något

T.ex. Man är Svenne men man snackar så här: "Tjena mannen jag va nyss på stan och åt kebabpizza" Det är "blatte/rinkeby svenska"

jag sa ju ''härma'' äru blind?

Han klarade av att härma, då är man även en wannabe idiot.

Jag är blatte och jag kan klara av att HÄRMA svennish style.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 3 veckor senare...

Jag tycker att det är töntigt att dom har 13 årsgräns vill ha ner den till 11...

varför är det töntig?det har förkommit pedofil skit på runescape också 11åringar som köper gp's och mötts irl men killen var inte den man trodde.läste en artikel om det nåra månader sedan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det är töntigt att dom har 13 årsgräns vill ha ner den till 11...

En 11-åring kan inte engelska så bra som behövs för att förstå spelet.

Håller med dej, men ändå är det för mycket 11-åringar och neråt som är där. -.-'
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

No shit, sherlock?

För det första så behöver man inte vara bra på Engelska för att kunna spela det. Jag känner exempel en kille som är combat 89 eller något och är nio år? Så lägg av

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

No shit, sherlock?

För det första så behöver man inte vara bra på Engelska för att kunna spela det. Jag känner exempel en kille som är combat 89 eller något och är nio år? Så lägg av

Och ? Lvln där visar inte hur bra han är på engelska.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

No shit, sherlock?

Jaha, men det beror ju på vart dom kommer ifrån, men från Sverige så kan knappast en 9 åring engelska.

Och för det andra så tror jag inte ett skit på det, vad heter han på runescape da? Berätta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är det nån som tänker på detta?jag har varit på denna forum 8-9 månader och har för det mesta sett 8-12 åringar bara=0,är det ingen som tänker på reglerna=0?

Rätta: Är det någon som tänker på att det mesta har jag sett 8-12 åringar bara, varför är det ingen som tänker på reglerna?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...