OmenChild Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Hur låser jag upp over time mode läste vad man skulle göra men inget hände.. Den j*vla! helicopter killen tittade bara i sin kikare över helipad och sa ''even if he wants his scoop its nothing you can do Dead is dead'' Sedan blev han dödad av en zombie.. <_< prövade en annan bit också. Gick till Isabel när klockan var 10:23 och hon sa bara att hon skulle stanna kvar att jag skulle rädda mig själv. :blink: Sedan va*an menar Otis med lappen? :huh: Tack för svar! och inga onödiga kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Du ska vara hos Isabella typ ett par timmar innan helikoptern kommer. Då får du se en filmsekvens. SEN ska du gå till taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Nee men hon ringer klockan 10:00 och säjer att man ska komma och man ska vara vid helipad 12:00 jag gick till hon men hon sa det jag sa sen såg jag en film filmsekvens på soldaterna sedan en flint gubbe med ärr. så jag gick tillbaka till helipad och sedan så kom det upp med den där helicopter killen. Sedan så fick jag ending C!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Ska man inte döda Brock? ( Flint snubben men ärret. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Ska man inte döda Brock? ( Flint snubben men ärret. ) I slutet av overtime mode, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 1 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 hmm hur låser man upp Infinitive mode eller vad det nu heter och vad går det ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Nee men hon ringer klockan 10:00 och säjer att man ska komma och man ska vara vid helipad 12:00 jag gick till hon men hon sa det jag sa sen såg jag en film filmsekvens på soldaterna sedan en flint gubbe med ärr. så jag gick tillbaka till helipad och sedan så kom det upp med den där helicopter killen. Sedan så fick jag ending C!!?? Du hann inte till helipad i tid, när klockan slår 12.00 på den sista dagen utan att man är vid helipaden så får man endingen du fick. Det hände mig, jag hamnade i en situation där jag var hos Isabella, hade sparat och omöjligt kunde hinna till helipad i tid, hur många gånger jag än laddade så hittade jag inte en väg som var snabb nog. Jag fick starta om spelet och börja om från början... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Nee men hon ringer klockan 10:00 och säjer att man ska komma och man ska vara vid helipad 12:00 jag gick till hon men hon sa det jag sa sen såg jag en film filmsekvens på soldaterna sedan en flint gubbe med ärr. så jag gick tillbaka till helipad och sedan så kom det upp med den där helicopter killen. Sedan så fick jag ending C!!?? Du hann inte till helipad i tid, när klockan slår 12.00 på den sista dagen utan att man är vid helipaden så får man endingen du fick. Det hände mig, jag hamnade i en situation där jag var hos Isabella, hade sparat och omöjligt kunde hinna till helipad i tid, hur många gånger jag än laddade så hittade jag inte en väg som var snabb nog. Jag fick starta om spelet och börja om från början... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 De vart samma för mej :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.