Hoppa till innehåll

Dead Rising ...overtime Mode...


OmenChild
 Dela

Rekommendera inlägg

Hur låser jag upp over time mode läste vad man skulle göra men inget hände.. Den j*vla! helicopter killen tittade bara i sin kikare över helipad och sa ''even if he wants his scoop its nothing you can do Dead is dead'' Sedan blev han dödad av en zombie.. <_<

 

prövade en annan bit också. Gick till Isabel när klockan var 10:23 och hon sa bara att hon skulle stanna kvar att jag skulle rädda mig själv. :blink:

 

Sedan va*an menar Otis med lappen? :huh:

 

 

 

Tack för svar! och inga onödiga kommentarer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nee men hon ringer klockan 10:00 och säjer att man ska komma och man ska vara vid helipad 12:00 jag gick till hon men hon sa det jag sa sen såg jag en film filmsekvens på soldaterna sedan en flint gubbe med ärr. så jag gick tillbaka till helipad och sedan så kom det upp med den där helicopter killen. Sedan så fick jag ending C!!??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nee men hon ringer klockan 10:00 och säjer att man ska komma och man ska vara vid helipad 12:00 jag gick till hon men hon sa det jag sa sen såg jag en film filmsekvens på soldaterna sedan en flint gubbe med ärr. så jag gick tillbaka till helipad och sedan så kom det upp med den där helicopter killen. Sedan så fick jag ending C!!??

Du hann inte till helipad i tid, när klockan slår 12.00 på den sista dagen utan att man är vid helipaden så får man endingen du fick. Det hände mig, jag hamnade i en situation där jag var hos Isabella, hade sparat och omöjligt kunde hinna till helipad i tid, hur många gånger jag än laddade så hittade jag inte en väg som var snabb nog.

Jag fick starta om spelet och börja om från början... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Nee men hon ringer klockan 10:00 och säjer att man ska komma och man ska vara vid helipad 12:00 jag gick till hon men hon sa det jag sa sen såg jag en film filmsekvens på soldaterna sedan en flint gubbe med ärr. så jag gick tillbaka till helipad och sedan så kom det upp med den där helicopter killen. Sedan så fick jag ending C!!??

Du hann inte till helipad i tid, när klockan slår 12.00 på den sista dagen utan att man är vid helipaden så får man endingen du fick. Det hände mig, jag hamnade i en situation där jag var hos Isabella, hade sparat och omöjligt kunde hinna till helipad i tid, hur många gånger jag än laddade så hittade jag inte en väg som var snabb nog.

Jag fick starta om spelet och börja om från början... :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...