Viidiia Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) Hej När jag går inpå youtube för att kolla nån video så funkar ej ljudet! Men det funkar på msn, när jag lyssnar på låtar, när jag spelar spel på nätet, när jag spelar data spel (ALLA utom The Sims 2... Där går inte heller ljudet...)! Det börjar bli lite störande för mej att kolla på videos när inte ljudet funkar! Snälla hjälp mej!! //Viidiia P.s. Visste inte i vilket ämne jag skulle skriva detta så skrev det i Dator... .D.s. Redigerat 30 Mars 2008 av Viidiia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 kolla ljud kontrolen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 kolla ljud kontrolen ;) det där hjälpte skit mycket? Kolla in i själva typ ljudinställningarna som oftast ligger vid klockan som en liten blå icon (i dont know) men ellerifall , sen kolla om du har blockat att man inte ska höra ljud för IE eller FF .. kolla runt lite i kontrollpanelen eller kolla om du har laddat ner ett program som ställer till trubbel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 kolla ljud kontrolen ;) det där hjälpte skit mycket? Kolla in i själva typ ljudinställningarna som oftast ligger vid klockan som en liten blå icon (i dont know) men ellerifall , sen kolla om du har blockat att man inte ska höra ljud för IE eller FF .. kolla runt lite i kontrollpanelen eller kolla om du har laddat ner ett program som ställer till trubbel. Ja, det hjälpte väll? Trådskaparen kan ju faktiskt ha stängt av ljudet i youtube spelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 När det är flashfilmer som saknar ljud beror det ofta på att en nyckel i registret har fel värde. Sök på google. Jag gjorde det då jag hade samma problem, och tänk, jag lyckades lösa problemet genom att söka på google! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.