Hoppa till innehåll

Puzzle Pirates


Gäst DamelQ
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst DamelQ
Puzzle Pirates


Som ni märker på namnet är det ett pirat spel där du går upp i ranker/ får högre skill genom att vara bra på olika pirat pussel.

Det är ett onlinespel där du är en pirat och ska antingen stiga o ranker i Navyn eller gå med i ett crew och plundra andra skepp.

Piracy Skill/Standing

* Novice/Able
* Neophyte/Distinguished
* Apprentice/Respected
* Narrow/Master
* Broad/Renowned
* Solid/Grand-Master
* Weighty/Legendary
* Expert/Ultimate
* Paragon
* Illustrious
* Sublime

Piracy skill är din personliga skill så folk kan se hur bra du ör och standing betyder hur bra du är i din del av Oceanet/Hela Oceanen.

Jag rekommenderar att du spelar på Sage Ocean för där spelar jag och alla andra.

Navy Rank

Stowaway
Apprentice Sailor
Sailor: Male bandana Female bandana
Petty Officer: Male striped shirt Female striped shirt
Chief Petty Officer: Stripy knickers Stripy knickers
Ensign: Shirt with sash Shirt with belt
Lieutenant: Pants Short dress
Lieutenant Commander: Male boots Female boots
Commander: Pantaloons Flare pants
Captain: Male tricorne Female tricorne
Admiral: Male captain's jacket Female captain's jacket

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Själv heter jag Jackthespar ( Jag vet dåligt namn och jag har dåliga stats men jag var med på Betan som var för jätte längesen så jag kom inte på något som passar )
Och är Senior Officer i Crewet jag är med i som heter amazing navigaters ( Oseriöst crew )

Om ni vill stödja mej genom en Ref-Länk får ni PM.a mej annars går ni in på http://puzzlepirates.com och laddar hem eller klickar på Play Now/Start Now och väntar på att aallt ska uppdatera m.m sen är det bara att registerare och köra, Kom ihåg att spela på Sage Ocean.

http://puzzlepirates.com
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DamelQ
ska testa

 

Lite väl onödigt?

 

När ni har testat / registerarat så skriv gärna vad ni heter så kan jag hjälpa er på traven genom "Noob" tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle uppskatas om du berätta lite mer vad det år ut på?:S

 

Ska man bara bygga pusel?, hur får man pengar? hur får man saker`vad går det ur på?

 

hetter elinqq och behöver hjälP!

Gör "guide uppdragen" under "Missions" så förstår du nog.(Bara du kan lite engelska)

 

Förresten, jag undrar också en sak, hur gör man en egen besättning och ett eget skepp o.s.v?

Jag undrar även om man typ kan få anställning på en av sina polares skepp?

 

Vilka "jobb" brukar ni göra mest? Själv så brukar jag mest segla(sail).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle uppskatas om du berätta lite mer vad det år ut på?:S

 

Ska man bara bygga pusel?, hur får man pengar? hur får man saker`vad går det ur på?

 

hetter elinqq och behöver hjälP!

Gör "guide uppdragen" under "Missions" så förstår du nog.(Bara du kan lite engelska)

 

Förresten, jag undrar också en sak, hur gör man en egen besättning och ett eget skepp o.s.v?

Jag undrar även om man typ kan få anställning på en av sina polares skepp?

 

Vilka "jobb" brukar ni göra mest? Själv så brukar jag mest segla(sail).

 

Där har vi problemet :P , jag suger på engelska :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DamelQ

Gör "guide uppdragen" under "Missions" så förstår du nog.(Bara du kan lite engelska)

 

Förresten, jag undrar också en sak, hur gör man en egen besättning och ett eget skepp o.s.v?

Jag undrar även om man typ kan få anställning på en av sina polares skepp?

 

Vilka "jobb" brukar ni göra mest? Själv så brukar jag mest segla(sail).

För att skapa ett eget crew måste du ha minst Narrow i alla piracy skills förutom navigating Rumble och Den under Rumble tror jag.

 

Och så behöver du en båt..Jag har en sloop och ska snart skapa ett crew så om ni kör på Sage så heter jag Jackthespar ( Beta namnet jag hade )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...