Hoppa till innehåll

Skate Eller Flatout: Ultimate Carnage?


Sidney
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

Vilket spel tycker ni är bäst? Skate eller FlatOut: Ultimate Carnage?

S.K.A.T.E. - 469:- (begagnat)

FlatOut: Ultimate Carnage - 329:- (begagnat)

Har presentkort på EbGames det är därför jag ska köpa där.

 

Har lite frågor om spelen:

 

1. När man kör flera spelare på Skate, kör man fritt i staden eller i en liten skate park?

 

2. När man gör sin gubbe i Skate, kan man få den att vara lik ett foto som man utgått ifrån. Kan man ha dreads som frisyr?

 

3. Kan man köra fritt på nåt sätt i FlatOut: Ultimate Carnage?

 

4. Kan man uppgradera sin bil i Flatout eller har man massa olika man inte kan ändra nåt på?

 

5. Vilket spel håller längst?

 

 

Gjorde ingen omröstning för att jag ville inte bara veta vilket spel ni tycker jag ska köpa. Utan jag vill veta varför jag ska köpa det spelet och inte det andra spelet.

Redigerat av tyresö
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag tycker du ska köpa Flatout!

1: Jag tror man kör tävlingar och sånnt...

2:Vet inte riktigt.

3:Ja och nej, man kan köra Time Trial, då har man oändligt med tid och kör fritt på en bana men annars vanligen så kör man bara vanliga race.

4:Ja! Man kan uppgradera sin bil jätte mycke, men man kan inte "pimpa" den.

5:Igentligen så håller nog Skate längst för man kan ju köra fritt vars man vill och sånt.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte Skate på EbGames och hade det i 10 dagar. Sen lämnade jag tillbaka det och fick alla pengarna tillbaka eftersom jag lämnat tillbaka det inom 10 dagar. Tyckte faktiskt Skate var grymt bra men jag är typen som inte lägger ut mer än 350:- på ett spel. I VÄRSTA fall 450:-.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

Vilket spel tycker ni är bäst? Skate eller FlatOut: Ultimate Carnage?

S.K.A.T.E. - 469:- (begagnat)

FlatOut: Ultimate Carnage - 329:- (begagnat)

Har presentkort på EbGames det är därför jag ska köpa där.

 

Har lite frågor om spelen:

 

1. När man kör flera spelare på Skate, kör man fritt i staden eller i en liten skate park?

 

2. När man gör sin gubbe i Skate, kan man få den att vara lik ett foto som man utgått ifrån. Kan man ha dreads som frisyr?

 

3. Kan man köra fritt på nåt sätt i FlatOut: Ultimate Carnage?

 

4. Kan man uppgradera sin bil i Flatout eller har man massa olika man inte kan ändra nåt på?

 

5. Vilket spel håller längst?

 

 

Gjorde ingen omröstning för att jag ville inte bara veta vilket spel ni tycker jag ska köpa. Utan jag vill veta varför jag ska köpa det spelet och inte det andra spelet.

 

 

 

1. Du spelar inom ett område (man får välja vilket område man ska vara på)

 

2. Ja, Man kan ha Dreads ^^ men det är svårt att få ansiktsformerna olika.som när du spelar online så ser nästan alla likadana ut ^^

 

3. Aldrig Spelat

 

4. Aldrig Spelat

 

5. Vet inget om Flatout.. Men jag har spelat ut SKATE och förra veckan så hade jag sönder skivan på något sätt... och jag får inte nog av det, Måste köpa det igen! :D

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...