CrazyBarrie Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Hejsan! :lol: Jag gjorde en design till min hemsida, så tänkte bara fråga vad ni tycker skriv exakt vad ni tycker (kan ta kritik ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 tråkiga färger, inga konturer, spara i png nästa gång. det enda bra var skuggningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 31 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 tråkiga färger, inga konturer, spara i png nästa gång. det enda bra var skuggningen. hm png nää, du vet man ska ladda up den med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 tråkiga färger, inga konturer, spara i png nästa gång. det enda bra var skuggningen. hm png nää, du vet man ska ladda up den med... Man ska spara i png... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 **tråkiga färger, inga konturer, spara i png nästa gång. det enda bra var skuggningen** Antingen skojjar du double eller så tänker du med rövhålet. Innan du skriver dålig kritik till andra ska du tänka på hur bra du är. Det är som att en kiosksnubbe ska säga till en mästerkock att hans mat är inte god. BTT: Sidan var för simpel .. loggan och menyn var bra men developa den lite mer. Annars så skicka den till mig genom msn ([email protected]) så jobbar jag lite på den fast det kostar sitt pris , men vi diskuterar i msn om du är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 tyvärr ska inte denna designen användas mer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 **tråkiga färger, inga konturer, spara i png nästa gång. det enda bra var skuggningen** Antingen skojjar du double eller så tänker du med rövhålet. Innan du skriver dålig kritik till andra ska du tänka på hur bra du är. Det är som att en kiosksnubbe ska säga till en mästerkock att hans mat är inte god. BTT: Sidan var för simpel .. loggan och menyn var bra men developa den lite mer. Annars så skicka den till mig genom msn ([email protected]) så jobbar jag lite på den fast det kostar sitt pris , men vi diskuterar i msn om du är intresserad. Ursäkta? Jag kan inte för 5öre koda ett spel, men jag vet ju när jag spelar ett dåligt spel, och då klagar jag på det. Så innan du ger folk kritik om hur dom ger kritik. Tänk på att du är ett rövhål som borde vara tyst! Ang. hemsidan så var det väl en sak jag gillade, ränderna, men du har överanvänt dem så att sidan ger en huvudvärk, typ. Kör ränderna på bara bakgrunden, inte där du har tänkt ha text osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 håll dig till ett språk på menyn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attityd Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 håll dig till ett språk på menyn ;)Word! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 tyvärr ska inte denna designen användas mer ^^ Men då gjorde du ju denna tråden helt i onödan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 sluta klaga på hans sida! huvudsaken att han har en sida!! det är väl inte så lätt att göra en sida!! testa själva om ni tror att det är busenkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 sluta klaga på hans sida! huvudsaken att han har en sida!! det är väl inte så lätt att göra en sida!! testa själva om ni tror att det är busenkelt Lol. Han ville ha kritik på sin sida & han frågade vad vi tyckte om den? Detta är ett Feedback forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.