HaSsE93 Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Hej, det är så att jag köpte Medal of Honor 2 Hereos och det såg kul ut med online, men sen när jag spelade så såg jag siktet, fast det åkte lite var som helst ibland det är en liten skrapa på sensor på wii remoten den svarta längst fram, kan det vara felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Ja det kan det vara eller så kanske du bara har något ivägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 den kanske är sönder... Har du testat att sänga av och sätta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 1 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 idag funkar den bra, men igår funkade den dåligt det är olika >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.