Gäst TheWho Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Han kan ju rätt ok engelska för att vara 12. Jag kunde knappt ett enda ord när jag var 12.Då måste du skolkat ganska mycket.Jag kunde mer än honom när jag var 10. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Ja, j*vlar vad dålig du måste ha varit på engelska då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Kanske skiljer sig från skolorna? Vi hade knappt några engelska lektioner föränn 6:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 nej jag ska inte byta skola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jag ska byta till kvarnbyn skolan om ett år och några månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 (redigerat) Kanske skiljer sig från skolorna? Vi hade knappt några engelska lektioner föränn 6:an. OMG! Vi började någon gång i ettan, det är väl normalt. Sen lärde jag mig extremt mycket genom att spela spel också. Det här är sååå offtopic. Redigerat 13 Maj 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Nästa år. från bosvedje skolan till haga skolan. :o Vilken haga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 nej jag ska inte byta skola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolgirl97 Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 ja ska ite byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Bytte förra året till en friskola från en kommunal. (När jag slutade 6an) Mycket bättre, egna inlärningsmetoder det börjar helt enkelt att bli kul i skolan. Så kolla om det finns nån friskola nära dig. (; Skönt att höra, med tanke på att jag med en ungefär 99-procentlig sannolikhet ska byta till en friskola till nian, efter sommarlovet. Nuvarande kommunala skithögen till skola är hemsk. @krille97: Varför engelsk skola? De är ju liksom till för de som är någorlunda bra på engelska och engelsk grammatik i synnerhet. Men kolla upp noggrant innan ! Jag hade kollat på den skolan (som jag går på nu) sedan 5an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 nästa år till högstadiet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.