💬
Logga in
Fuska.se

Allergi?

25 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Som rubriken.Vad är ni allergiska mot?Jag är känslig mot starkt tvättmedel men jag vet inte om det räknas som allergi.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

same :) eller ja kanske mot onödiga trådar...

Nivå 5 · Fuskare

Inte jag heller, men detta känns som en spamtråd. Lite skumt att man skapar en allergitråd när man inte har nån för å vara ärlig :S

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Inte jag heller, men detta känns som en spamtråd. Lite skumt att man skapar en allergitråd när man inte har nån för å vara ärlig :S

Men jag tänkte att det skulle vara kul att få veta andras allergi.Jag är ju känslig mot starka tvättmedel men jag vet inte om det räknas som allergi.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Om alla håller sig till ämnet kan det bli en seriös tråd...

Jag är lite lätt allergisk mot pollen, blir lite snuvig och känner mig något svullen i ansiktet och halsen.

Sen tål jag av någon jädra anledning inte sej. All annan fisk går bra, men inte sej...

Nivå 6 · Fuskare

jag är alergisk mot vissa hundar

1 Apr 2008
Nivå 6 · Fuskare

Katt, häst, pollenallergi, allergisk mot fisk, känslig mot laktos. Är även allergisk mot vissa citrusfrukter. Hmm, leder jag hittils? XD

Nivå 8 · Veteranfuskare

Främst emot katt och häst men även pollenallergi.

Nivå 8 · Veteranfuskare

ja har ingen allergi, men en tjej i min klass är känslig mot: laktos, apelsin, m.m(kan inte komma ihåg allt nu :P ...hon röker också)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Kvicksilver ( d.v.s gamla batterier och annat som innehåller kvicksilver ) och silver.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Hassel, vall och jordnötter.

Nivå 4 · Lärling

Jag är allergisk mot pollen, nästan all frukt, lite känslig mot vissa katter och det är inte något att vara glad över direkt... <_<

Nivå 4 · Lärling

Jag e Allergisk mot häst,kanin,katt,sådär på hund,gräspollen,Björkpollen hatar när man blir ''förkyld'' på sommaren <_<

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag är Allergisk mot vanliga tomater..

Nivå 2 · Novis

Kvalster

Nivå 10 · Veteranfuskare

har inga allergier.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

jag tror att jag har börjat att fått mot pollen fast säkert vet jag att jag har mot timotej(stavning?)/hö.

på gränsen till astma rinner näsblod hela tiden på sommaren. det rinner som vatten ur en kran :lol:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Har inga allergier.

Mot många olika sorters pollen. Framför allt björk (5/5 i ett allergitest). Tack vare pollenallergin är jag även indirekt allergisk mot många frukter, speciellt äpple.

2 Apr 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Kvalster

de va en svår allergi :o måste du byta lakan varje dag eller?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in