Som rubriken.Vad är ni allergiska mot?Jag är känslig mot starkt tvättmedel men jag vet inte om det räknas som allergi.
Allergi?
same :) eller ja kanske mot onödiga trådar...
Inte jag heller, men detta känns som en spamtråd. Lite skumt att man skapar en allergitråd när man inte har nån för å vara ärlig :S
↗ till inläggetInte jag heller, men detta känns som en spamtråd. Lite skumt att man skapar en allergitråd när man inte har nån för å vara ärlig :S
Men jag tänkte att det skulle vara kul att få veta andras allergi.Jag är ju känslig mot starka tvättmedel men jag vet inte om det räknas som allergi.
Om alla håller sig till ämnet kan det bli en seriös tråd...
Jag är lite lätt allergisk mot pollen, blir lite snuvig och känner mig något svullen i ansiktet och halsen.
Sen tål jag av någon jädra anledning inte sej. All annan fisk går bra, men inte sej...
jag är alergisk mot vissa hundar
Katt, häst, pollenallergi, allergisk mot fisk, känslig mot laktos. Är även allergisk mot vissa citrusfrukter. Hmm, leder jag hittils? XD
Främst emot katt och häst men även pollenallergi.
ja har ingen allergi, men en tjej i min klass är känslig mot: laktos, apelsin, m.m(kan inte komma ihåg allt nu :P ...hon röker också)
Kvicksilver ( d.v.s gamla batterier och annat som innehåller kvicksilver ) och silver.
Hassel, vall och jordnötter.
Jag är allergisk mot pollen, nästan all frukt, lite känslig mot vissa katter och det är inte något att vara glad över direkt... <_<
Jag e Allergisk mot häst,kanin,katt,sådär på hund,gräspollen,Björkpollen hatar när man blir ''förkyld'' på sommaren <_<
Jag är Allergisk mot vanliga tomater..
Kvalster
har inga allergier.
jag tror att jag har börjat att fått mot pollen fast säkert vet jag att jag har mot timotej(stavning?)/hö.
på gränsen till astma rinner näsblod hela tiden på sommaren. det rinner som vatten ur en kran :lol:
Har inga allergier.
Mot många olika sorters pollen. Framför allt björk (5/5 i ett allergitest). Tack vare pollenallergin är jag även indirekt allergisk mot många frukter, speciellt äpple.
↗ till inläggetde va en svår allergi :o måste du byta lakan varje dag eller?Kvalster