Laithean Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Jag undrar finns Legend of Zelda Ocarina of Time på PC? Säg till om ämnet är i fel ämne för jag vet inte villket ämne denna ska vara i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Det finns om du laddar ner en "emulator" då kan du nästan spela alla spel.. Jag vet tyvärr inte vart de finns.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Så det finns på Pc? Eller hur menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 ja, men det är olagligt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 E det olaglit min kompis har det hehe han har mario 64, ocarina of time, bomberman 64, och många många många fler :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Varför är det olagligt att ha det på Pc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 ja det är det, men jag kan inte hjälpa till om han vill vara olaglig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Men varför är det olagligt? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Men varför är det olagligt? :( Det vet jag inte men skit i det....Ladda ner det! Har själv gjort det och det blev inga problem :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Men jag kan fråga min störste bror han kan fixa stora spel som inte kommer ut på en vecka tillexempel men när komm spelet ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Det finns LOZTGARPG(Legend of zelda the grand adventures role playing game) INTE OCARINA OF TIME! Men det är zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Hehe jag har en GBA emulator och har minst 200 spel till det :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg