Magdis Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Har du klarat det än desperat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaNaruto Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Annars kan du testa att bara ta av dig iron boots så flyter du ju upp till ytan.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 det är där typ alla fastnar, kan tyvärr inte hjälpa, har inte spelat på några år men kan mkt om zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst desperat Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Inte det heller, jag måste vara världens sämsta tv spelare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Inte det heller, jag måste vara världens sämsta tv spelare! Kolla här:http://www.zelda.com/ocarina/water_o/waterocarina.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 det är där typ alla fastnar, kan tyvärr inte hjälpa, har inte spelat på några år men kan mkt om zelda Jag fastnar inte där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Problem med att kolla Fusk & Recensioner innan du skriver i forumet??? Där finns det en hel guide hur man klarar alla tempel(förutom spirit). Finns typ jättemånga trådar med att man inte klarar water temple!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg