Hitman-Kodnamn47 Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Tja, jag är en nybörjare på Star Wars the knight of the Old Republic och kan ni erätta lite om det och kan man flyga rymdskeppet vart man vill och styra det men berätta allt ni kan om det!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Man kan inte flyga det själv i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 (redigerat) Berätta allt man kan? Det skulle ta en stund. Mitt tips till dig är, läs lite recensioner denna sidan har en bra recension : www.fragzone.nu , jag håller med den till 100% (Här är en dirrekt-länk : http://fz1.fz.se/artiklar/article.php?id=38) Redigerat 20 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Kolla deras officiella! Lucas Arts sida om Knight Of The Old Republic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Broder Kassler, det var schysst av dig, sidan om du gav mig om Star Wars Knight of The Old Republic var ganska bra, TACK! :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.