Johanna.W Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Jag undrar hur man gör egna kläder i sims 2. Det enda jag vet är att man ska andvända bodyshop (det tror jag i alla fall...). Men hur gör man sedan??? :huh: Snälla! Kan nån berätta för mig hur man gör?!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Man kan väll inte göra EGNA kläder i the sims 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 tror man kan ladda ned på nån sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 jo man kan göra egna, gå in på mdthesims2.com eller nått och kolla lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thorax Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 man måste ha bodyshop för att det ska funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Du ska typ in på body shop skapa kläder eller vad som helst, ta in grejen på paint eller något och rita lite :) Jag har skapat nya hudfärger med Harry Potters ärr i pannan!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg