DiRtY Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 tja, jag hör några ord varje dag som jag inte förstår vad dom betyder så kan nån var så snäll och förklara för mig. orden: hetrosexuel bisexuel orgasm inavel ja det var väll dom kanske kommer på fler sen men skriver dom då. Citera
Dezen Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 hetrosexuel - När man gillar motsatta könet bisexuel - När man gillar båda könen orgasm - Skönaste stunden när man runkar? x) inavel - om du sätter på din mamma och gör henne gravid så kommer ni få ett inavels barn. Rätta mina fel ngn, jag vet att dom e fina :D Citera
Khazar Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 underwar, de här april skämtet var nästan kul Citera
Escain Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 Inavel - Att man får barn med någon som är släkt med en rent genetiskt (ni har samma blod så att säga). Mer rätt förklaring. Citera
DiRtY Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Skrivet 2 April 2008 hetrosexuel - När man gillar motsatta könet bisexuel - När man gillar båda könen orgasm - Skönaste stunden när man runkar? x) inavel - om du sätter på din mamma och gör henne gravid så kommer ni få ett inavels barn. Rätta mina fel ngn, jag vet att dom e fina :D så hetrosexuel är den normala läggningen. Citera
DiRtY Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Skrivet 2 April 2008 ok men vad menar man med femenist da? Citera
Chainsawkitten Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 ok men vad menar man med femenist da?Ursprungligen ngn som kämpar för lika rättigheter mellan könen. Idag: Ngn som tycker att kvinnor är mycket bättre på allt än män och tycker att alla män kan gå och dö. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.