DiRtY Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 tja, jag hör några ord varje dag som jag inte förstår vad dom betyder så kan nån var så snäll och förklara för mig. orden: hetrosexuel bisexuel orgasm inavel ja det var väll dom kanske kommer på fler sen men skriver dom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 hetrosexuel - När man gillar motsatta könet bisexuel - När man gillar båda könen orgasm - Skönaste stunden när man runkar? x) inavel - om du sätter på din mamma och gör henne gravid så kommer ni få ett inavels barn. Rätta mina fel ngn, jag vet att dom e fina :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 haha, bra förklaringar xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 underwar, de här april skämtet var nästan kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Inavel - Att man får barn med någon som är släkt med en rent genetiskt (ni har samma blod så att säga). Mer rätt förklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 hetrosexuel - När man gillar motsatta könet bisexuel - När man gillar båda könen orgasm - Skönaste stunden när man runkar? x) inavel - om du sätter på din mamma och gör henne gravid så kommer ni få ett inavels barn. Rätta mina fel ngn, jag vet att dom e fina :D så hetrosexuel är den normala läggningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 ok men vad menar man med femenist da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 ok men vad menar man med femenist da?Ursprungligen ngn som kämpar för lika rättigheter mellan könen. Idag: Ngn som tycker att kvinnor är mycket bättre på allt än män och tycker att alla män kan gå och dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.