KaramellKing Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Alla ska få en varning.Jag har snackat lite med modsen och dom gick med på att alla ska få en varning för att förbättra fuska.se.Detta gör att ingen kommer kunna skriva på minst 1 vecka eller för evigt. April,april!Letade runt lite och hittade denna tråd: http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=11255&hl= tänkte göra en liknande på första april. OBS:Om den är onödig,lås den men ge mig inte en tillsägelse då jag hade ett gott skäl att skapa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Lol och det skulle man tro på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Ja, just det, och desstom, det funkar inte med samma skämt flera gånger... Men Adde har visst inte skrivit nått aprilskämt i år... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Riktigt lågt faktiskt, man kan inte "be" om att få en varning så man kan förbättra sig, då förbättrar man sig bara... Den bästa var ju när admin kom ut med att fuska skulle lägga ner, XD Det gick alla på typ 13 sidor per minut blev det ;D var typ 2003/2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 1 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Riktigt lågt faktiskt, man kan inte "be" om att få en varning så man kan förbättra sig, då förbättrar man sig bara... Den bästa var ju när admin kom ut med att fuska skulle lägga ner, XD Det gick alla på typ 13 sidor per minut blev det ;D var typ 2003/2004 Jo,det var "lågt" men det var ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Ett tråkigt ett ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Riktigt lågt faktiskt, man kan inte "be" om att få en varning så man kan förbättra sig, då förbättrar man sig bara... Den bästa var ju när admin kom ut med att fuska skulle lägga ner, XD Det gick alla på typ 13 sidor per minut blev det ;D var typ 2003/2004 Länka till tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Ganska roligt med aprilskämtet 2004. Eller inte skämtet i sig, det var ju alldeles för genomskinligt, men att så många faktiskt gick på det... Kan inte tänka mig att någon skulle gå på det idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Ganska roligt med aprilskämtet 2004. Eller inte skämtet i sig, det var ju alldeles för genomskinligt, men att så många faktiskt gick på det... Kan inte tänka mig att någon skulle gå på det idag.Vad hette tråden? Eller kan nån länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Är en länk i det första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Jo, jag vet men jag menar den när han sa att Fuska.se skulle läggas ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 (redigerat) Riktigt lågt faktiskt, man kan inte "be" om att få en varning så man kan förbättra sig, då förbättrar man sig bara... Den bästa var ju när admin kom ut med att fuska skulle lägga ner, XD Det gick alla på typ 13 sidor per minut blev det ;D var typ 2003/2004 Kan inte ha varit så tidigt, jag var med då och jag blev medlem 2005 (eller så har jag varit runt och kollat utan att vara registrerad, men eftersom jag gick på det och faktiskt brydde mig så måste väl jag ha varit medlem). Aprilskämt 2006 (inte just den) Misstänker att just den tråden vi letar efter är raderad, eftersom om man söker på "aprilskämt" (i fuska.se, med inlägg av admin) får man bara fram 2 trådar. Just 2006 var det ordet censurerat, så ingen kunde skriva det och går därför inte att hitta om man söker på "aprilskämt". Redigerat 1 April 2008 av 48893 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.