Rullis Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Drar en liten härmning här men tycker det verkar vara nice o skriva det här till Wii också ^^ Så, vad ska ni köpa till wii i år? Själv ska jag fixa 1. SSBB 2. Mario Kart 3. One piece: unlimited adventure 4. Guitar hero: Aerosmith 5. - .. Och du? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 1. SSBB 2. Super Mario Galaxy 3. Metroid Prime 3 4. Fire Emblem: Radiant Dawn 5. Mario Kart Wii Osäkert om jag köper allt det där ens... spelar knappt Wii så jag köper mest spel till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 1, SSBB 2, Mario Kart Wii Vet inte om det skulle komma något Final Fantasy för då köper jag kanske det också. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 SSBB och kanske mario kart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 SSBB och Mario kart wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Beställt ÄssÄssBeBe nu. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 SSBB Mario Kart Wii (Redan beställt) Bully - Scholarship Edition (Kanske) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 SSBB bokat och beställt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Mario Kart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Mario KartSåklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 SSBB FFCC:The little king and the promised land FFCC: The crystal Bearers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 SSBB Mario Kart Wii ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.