Rullis Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 Drar en liten härmning här men tycker det verkar vara nice o skriva det här till Wii också ^^ Så, vad ska ni köpa till wii i år? Själv ska jag fixa 1. SSBB 2. Mario Kart 3. One piece: unlimited adventure 4. Guitar hero: Aerosmith 5. - .. Och du? ;) Citera
negR Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 1. SSBB 2. Super Mario Galaxy 3. Metroid Prime 3 4. Fire Emblem: Radiant Dawn 5. Mario Kart Wii Osäkert om jag köper allt det där ens... spelar knappt Wii så jag köper mest spel till PS3. Citera
Wendos Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 1, SSBB 2, Mario Kart Wii Vet inte om det skulle komma något Final Fantasy för då köper jag kanske det också. :3 Citera
Musten Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 SSBB Mario Kart Wii (Redan beställt) Bully - Scholarship Edition (Kanske) Citera
Xats Skrivet 4 April 2008 Rapport Skrivet 4 April 2008 SSBB FFCC:The little king and the promised land FFCC: The crystal Bearers Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.