Gäst Double Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 På min skola så har lärarna sagt, och det står på dörren att alla ska sitta. Citera
desertpures Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 På min skola så har lärarna sagt, och det står på dörren att alla ska sitta.är det någon som följer den lagen då? Citera
TheGreatest Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 jo vi har samma problem här...alla tjejer kissar och skiter på golvet och liknande...det är synd om oss killar... Citera
Gäst Apelsin Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 ÄNTLIGEN. NÄR SKA KILLAR FÖRSTÅ ATT TJEJER SITTER NER? Citera
negR Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 Jag testade att sitta en gång. Det var svårare än vanligt. >: Citera
Svampen2 Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Skrivet 3 April 2008 jo vi har samma problem här...alla tjejer kissar och skiter på golvet och liknande...det är synd om oss killar... det är ju omöjligt.. om inte tjejerna i eran klass inte bryr sig att man får kiss som rinner lengs bena så man får utslag där Citera
TheGreatest Skrivet 3 April 2008 Rapport Skrivet 3 April 2008 som du ser här så verkar Sun klara av det :) du behöver nog bara lite övning. Jag testade att sitta en gång. Det var svårare än vanligt. >: Citera
negR Skrivet 3 April 2008 Rapport Skrivet 3 April 2008 Men jag är ingen tjej egentligen. >:3 Jag brukar förövrigt sitta och pissa när jag har stånd också. ;| Citera
Svampen2 Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Skrivet 3 April 2008 som du ser här så verkar Sun klara av det :) du behöver nog bara lite övning. Jag testade att sitta en gång. Det var svårare än vanligt. >: jag menar på golvet :huh: Citera
desertpures Skrivet 3 April 2008 Rapport Skrivet 3 April 2008 jo vi har samma problem här...alla tjejer kissar och skiter på golvet och liknande...det är synd om oss killar... det är ju omöjligt.. om inte tjejerna i eran klass inte bryr sig att man får kiss som rinner lengs bena så man får utslag där jag tror att han skojar-,- Citera
negR Skrivet 3 April 2008 Rapport Skrivet 3 April 2008 XDD Detta inlägg har anmälts Detta inlägg har anmälts för granskning och kommer att granskas snart. Stötande? ^^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.