eeewwhh Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 ÄNTLIGEN. NÄR SKA KILLAR FÖRSTÅ ATT TJEJER SITTER NER?Jag tror dom redan har förståt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Men då får ni tjejer lära er att stå upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 (redigerat) det va ju synd. i våran skola har vi 2 kill toaletter och 2 tjej toaletter. vi har 4 klasser i åk 8 och killar/tjejer som går i a och b har varsin toa (tjejer 1 killar 1) och samma sak med c och d klasserna. och alla fick varsin nycket till den toan som dem får gå till. så det är inga killar i tjejernas toa och ingen tjej i killarna toa. ;) Redigerat 3 April 2008 av SID Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Det är väl mysigt med kiss på toaringen? Nej, men alla har en image om att killar STÅR upp 24/7 när vi e på WC, tror ni vi står och skiter då också eller? Jag tycker det e bekvämare att sitta ner ^ För kul o bli laxeringsmedel-bajsnödig när man står och kissar? Nej, men det e äckligt med kiss på toaringen, de håller jag med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 4 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 jag tycker det inte är något fel att killar står upp om nån trodde det. men jag menar kan man inte torka efter sig... tenk er om ni bar kunde sitta och varja gång måsste ni torka bort kiss hela tiden det är inte så skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 vrf tror du att alla killar står upp? vrf tar du inte upp detta med din skola istället. själv så sitter jag ner hemma men står upp när jag är vid public ställen(som skolan t.ex :P). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADMlN Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Jag tror det är du bara. ^^ *Tråd låst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Jag tror det är du bara. ^^ *Tråd låst* En fejkad admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADMlN Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Jag tror det är du bara. ^^ *Tråd låst* En fejkad admin. Slüta!! Jeg er ny her bare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Lol jag trodde på det för 1 sek xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 hehe jo, kollar man inte så noga ser det ju ut som han xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 ta upp det på nått klassråd lr nåt lr sätt upp en skyllt. som det står "vill ni sätta er på piss? nej! dåså torka efter er då" eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.