Mosa1nagant Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Klaga på rektorn och säg att det ska finnas tjej och kill toaletter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Klaga på rektorn och säg att det ska finnas tjej och kill toaletter.Så det är blodspillor överallt där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 TKlaga på rektorn och säg att det ska finnas tjej och kill toaletter. finns det inte det o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Tjejerna ska väl inte få behöva lida pga killarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 nä, tycke inte heller det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Tjejerna ska väl inte få behöva lida pga killarna?lida? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Hon menar nog att det inte är så kul att sitta på piss hela dagarna? Aja, Skit i skolan och dra hem om ni ska på toa då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Hon menar nog att det inte är så kul att sitta på piss hela dagarna? Aja, Skit i skolan och dra hem om ni ska på toa då. Jo men det lät kul när hon skrev lida.. :P som om det gör ont eller nåt.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Som sagt jag går inte på toa i skolan, men vissa andra gör det. Det skulle väl inte vara så kul och torka upp piss varje gång man skulle på toa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Som sagt jag går inte på toa i skolan, men vissa andra gör det. Det skulle väl inte vara så kul och torka upp piss varje gång man skulle på toa? Ne inte så kul men man lider inte och har ont av det :P Våra toaletter på vår skola är ganska bra i alla fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Jag menade inte att man har ont? ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Jag menade inte att man har ont? ;pNe jag vet det :P Om man lider så har man väll ont? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.