Gäst Double Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 På min skola så har lärarna sagt, och det står på dörren att alla ska sitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 På min skola så har lärarna sagt, och det står på dörren att alla ska sitta.är det någon som följer den lagen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 jo vi har samma problem här...alla tjejer kissar och skiter på golvet och liknande...det är synd om oss killar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Spräng toaletten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 ÄNTLIGEN. NÄR SKA KILLAR FÖRSTÅ ATT TJEJER SITTER NER? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Jag testade att sitta en gång. Det var svårare än vanligt. >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 jo vi har samma problem här...alla tjejer kissar och skiter på golvet och liknande...det är synd om oss killar... det är ju omöjligt.. om inte tjejerna i eran klass inte bryr sig att man får kiss som rinner lengs bena så man får utslag där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 som du ser här så verkar Sun klara av det :) du behöver nog bara lite övning. Jag testade att sitta en gång. Det var svårare än vanligt. >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Men jag är ingen tjej egentligen. >:3 Jag brukar förövrigt sitta och pissa när jag har stånd också. ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 som du ser här så verkar Sun klara av det :) du behöver nog bara lite övning. Jag testade att sitta en gång. Det var svårare än vanligt. >: jag menar på golvet :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 jo vi har samma problem här...alla tjejer kissar och skiter på golvet och liknande...det är synd om oss killar... det är ju omöjligt.. om inte tjejerna i eran klass inte bryr sig att man får kiss som rinner lengs bena så man får utslag där jag tror att han skojar-,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 XDD Detta inlägg har anmälts Detta inlägg har anmälts för granskning och kommer att granskas snart. Stötande? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.