Gäst GunsNroses Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 (redigerat) vem är det? Redigerat 3 April 2008 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Troligen någon gitarrist från ett power-metal band, hart hört att Dragonforce's gitarrist är en av de snabbaste iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 (redigerat) Gitarristen Herman Li i Dragonforce, kolla bara alla gitarriff han gjort, speciellt i Through The Fire And Flames. De spelar extreme power metal och är ifrån England. Kolla in nån av deras låtar på youtube så fattar du varför, Tom morello,Slash, jimi Hendrix. None of them can ever win over Herman Li. Detta baserat på mitt intresse och för att jag gillar bandet, härär bandets medlemmar. ZP Theart - sång (Sydafrika) Herman Li - gitarr (Hong Kong) Battlar ofta med Sam Sam Totman - gitarr (Nya Zeeland) Battlar ofta med Herman Vadim Pruzhanov - keyboard (Ukraina) David Mackintosh - trummor (England) Frédéric Leclercq - bas (Frankrike) " De är nog de snabbaste gitaristerna jag någonsin sett genom tiderna" Citat av Metallicas gitarrist Kirk Hammett efter att ha sett Sam och Herman battlat Redigerat 3 April 2008 av Sladdis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 (redigerat) Jaa,kan väl bara säga samma sak som Sladdis Här är några smakprov för er som inte pallar söka upp på youtube :P :D Solot till Through The Fire And Flames Solot till Operation Ground And Pound Through The Fire And Flames(obs. låten är förkortad du kan se den hela låten guitar hero videon) Operation Ground And Pound(obs. den är förkortad) Guitar Hero 3:Through The Fire And Flames(bot) Redigerat 3 April 2008 av Ouimette Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Killarna i Dragonforce. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Dragonforce killarna Offtopic: Världens sanbbaste giatrist? Stava bättre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Hur kan man tro att Slash osv. Är snabbare när det gäller denna fråga?(Hag inte sagt att någon tror det).Herman och Sam kicks Ass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Troligen Herman Li eller Yngwie Malmsteen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 (redigerat) jimmy hendrixon tror jag Redigerat 6 April 2008 av krille97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 jimmy hendrixon tror jagHan hette Jimmy Hendrix. Han var först med att spela på det viset, med dist, snabbt, och olika effekter. Däremot var han ingen suverän sångare, men en legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 jimmy hendrixon tror jagHan hette Jimmy Hendrix. Han var först med att spela på det viset, med dist, snabbt, och olika effekter. Däremot var han ingen suverän sångare, men en legend. jag gillar hans röst mkt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Enligt mig är det inget snack om saken, Herman och Sam. Sinnesjuka gitarister ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.