Worthless Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Jag ska göra en film till skolan, Jag kallar den Evelotion of WoW(Palla stava rätt jag är trött ´-`) Jag kan inte göra en egen serv så jag skulle bli väldigt tacksam om jag fick göra filmen på eran. Tack på förhand, skriver mer imon... Ses Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Finns ju hundratals detaljerade guider om hur man gör sin egen server i det här forumet. Sök runt lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Finns ju hundratals detaljerade guider om hur man gör sin egen server i det här forumet. Sök runt lite. Okej om jag säger såhär: Jag kan men jag orkar inte ^^ Inte för vara taskig men jag pallar inte driva en till serv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Hm, vore det inte också bättre om du använde modelviewern när du ska göra film? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Gör bara en egen server, tar typ max 20 minuter. Spela in filmen där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Finns ju hundratals detaljerade guider om hur man gör sin egen server i det här forumet. Sök runt lite. Okej om jag säger såhär: Jag kan men jag orkar inte ^^ Inte för vara taskig men jag pallar inte driva en till serv. Gör bara en egen server, tar typ max 20 minuter. Spela in filmen där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg