Worthless Skrivet 3 April 2008 Rapport Skrivet 3 April 2008 Jag ska göra en film till skolan, Jag kallar den Evelotion of WoW(Palla stava rätt jag är trött ´-`) Jag kan inte göra en egen serv så jag skulle bli väldigt tacksam om jag fick göra filmen på eran. Tack på förhand, skriver mer imon... Ses
Garone Skrivet 3 April 2008 Rapport Skrivet 3 April 2008 Finns ju hundratals detaljerade guider om hur man gör sin egen server i det här forumet. Sök runt lite.
Worthless Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Skrivet 3 April 2008 Finns ju hundratals detaljerade guider om hur man gör sin egen server i det här forumet. Sök runt lite. Okej om jag säger såhär: Jag kan men jag orkar inte ^^ Inte för vara taskig men jag pallar inte driva en till serv.
Garone Skrivet 4 April 2008 Rapport Skrivet 4 April 2008 Hm, vore det inte också bättre om du använde modelviewern när du ska göra film?
Crys Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 Gör bara en egen server, tar typ max 20 minuter. Spela in filmen där.
ExorZ Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 Finns ju hundratals detaljerade guider om hur man gör sin egen server i det här forumet. Sök runt lite. Okej om jag säger såhär: Jag kan men jag orkar inte ^^ Inte för vara taskig men jag pallar inte driva en till serv. Gör bara en egen server, tar typ max 20 minuter. Spela in filmen där.
Rekommendera inlägg