guthian Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Självklart, eller hur? Själv har jag en level 70 Human Pally med hela Gladiator Tier 1 och en level 61 BE lock. Har inte spelat så mycket på sistånde eftersom jag inte haft någon speltid kvar.... Blizzard Rockar fett! =P <--- Klicka :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Somliga tycker kanske det, och andra inte. Men jag kör det och har en hunter i 70. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Jag spelar inte World of Warcraft längre (Spelar LotRO nu.) - Men det var värt pengarna tills jag tröttnade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Själv har jag lagt wow på hyllan och väntar på Age of Conan. Spelade wow i 2 år och det var värt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 klart det är värt:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Jag spelade WoW i 1 år, 61 rogue och 46 hunter. Klart det var värt pengarna men det gick snabbt att tröttna på det. Jag har nu övergått till Age of Conan. Jag rekomenderar det stort ! =)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Spelat sen release, och har väl blivit lite tråkigt nu, väntar på WotLK ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Spelat sen release, och har väl blivit lite tråkigt nu, väntar på WotLK ;)Tråkigt, vilken class, race och lvl e du =D ?Jag e iof newbie med min 21 guardian så jag vet inte om det kommer bli trist men.. =)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Spelat sen release, och har väl blivit lite tråkigt nu, väntar på WotLK ;)Tråkigt, vilken class, race och lvl e du =D ?Jag e iof newbie med min 21 guardian så jag vet inte om det kommer bli trist men.. =)) Level 70 Night Elf rogue ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Spelat sen release, och har väl blivit lite tråkigt nu, väntar på WotLK ;) Tråkigt, vilken class, race och lvl e du =D ? Jag e iof newbie med min 21 guardian så jag vet inte om det kommer bli trist men.. =)) Level 70 Night Elf rogue ;) Jag menar på AoC =)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Spelat sen release, och har väl blivit lite tråkigt nu, väntar på WotLK ;) Tråkigt, vilken class, race och lvl e du =D ? Jag e iof newbie med min 21 guardian så jag vet inte om det kommer bli trist men.. =)) Level 70 Night Elf rogue ;) Jag menar på AoC =)) Det menade inte han lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Uppfattade det som det när han säger "jag har spelat det efter release" när jag posten innan snackade om Aoc. Men jag borde förstå att han snackar om WoW om man kollar trådnamnet..^^ =)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg