Hivee Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 (redigerat) Spelat sen release, och har väl blivit lite tråkigt nu, väntar på WotLK ;) Tråkigt, vilken class, race och lvl e du =D ? Jag e iof newbie med min 21 guardian så jag vet inte om det kommer bli trist men.. =)) Level 70 Night Elf rogue ;) Jag menar på AoC =)) Shoo till age of crap forumet, dåh =p Just det, det finns inget :o too bad :[ Redigerat 26 Juni 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Spelat sen release, och har väl blivit lite tråkigt nu, väntar på WotLK ;) Så sant så sant. Man kan ju inte sakna något inom WoW mer än den gamla goda tiden när TBC inte fanns. De kunde bara lagt till Arena och sen instancer, de hade inte behövts göra i stort sätt ett helt nytt spel. Själv är jag i samma situation som dig, dock har jag lirat på closed beta (lånade min brors acc). Det är alltid samma trådar i wow forumet i princip. Alla trådar känns lite som "Ska jag sluta?", "Ska jag börja?", "Hur ska jag 'lura' mina föräldrar att betala?" trådar. Det är helt otroligt ju.. och den här tråden då, "Visst är det värt pengarna!". Ja, alla de som spelar tycker antagligen det så det är en extremt otroligt onödig tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Nja , man kanske tröttnar efter ett tag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg