Viikiie Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 (redigerat) Hej Jag har nyss skaffat nytt grafakort ( 8800gt ) och ja har testat lite crysis, allt på typ high men när det tar liv på mej och sånt blir skärmen ljusblå och det står shader error, men motionblurr och sånt är kvar. Det försvinner om ja lägger ner det till medium men då kan jag inte ha på AA och det är ju fint som f*n att ha på, så vet nån ett sett att fixa detta på? så ja kan ha på high utan errors. resten av datorn suger, 2.2 ghz processor och 1750mb ram ( också nytt :D ). allt annat än shadows och shaders brykar jag ha på high, med shaders på high kör jag med 16x/8x antialising. typ runt 1200x1000 res, minns inte riktit. Händer mest i Single player. Redigerat 4 April 2008 av Viikiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 samma för mig, har ett 8600 gt jag gick in på nividia.com och ladda ner drivrutiner, då funka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Ok tack, ska testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Ladda ner drivrutiner borde man verkligen testa innan man gör en sådan här tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.