d1g1t4l Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Mjo, jag har startat om på mitt diamond och har en Eevee. Jag vill utveckla den till en Umbreon eller Espeon, men vilken? Vilken är bäst? Eftersom jag inte är alls bra på sånt, så frågar jag er. Vad tycker ni att jag ska välja? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swelilleman Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 uuhm, o det är på diamond/pearl så skaffa bara en ditto, lägg in dom på day care i solaceon town, och skaffa massor med ägg... på så sätt kan du skaffa alla eevees utväcklingar... OBS: eevee ägg tar ca 9000 steg att kläckas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 4 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Jaha men nu vill jag inte ha alla Eevee utvecklingar utan bara Umbreon eller Espeon som jag ska ''träna extra mycket''. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Jag tycker du ska ta Espeon, på Gameboyet/DSet så blir hög attack/speed mer användbart än def. Men i en riktig fight kan Umbreons höga spcl.def visa sig vara effektiv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg