negR Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Nån som har ssbb? Vore kul och spela. Mitt har inte kommit än, men det vore kul att spela med nån när jag fått det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Min kompis har det , men han vägrar låna ut det >___< Jag har väl det om några dagar hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 4 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Nice ^^ Hmpf, om inte Play-Asia segar lär jag få mitt exemplar inom 2-7 dagar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 brawl har inte kommit ut ännu i Europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Hur kan ni få det innan det har kommit ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Freeloader... dah! :P Har dock en config i mitt wii också jag sätter på region override ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Jag vill också ha Freeloader :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Kostar 179 kr på webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiifan1 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 jag har brawl och det är Fett KUL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Har fixat det nu.. fett kul ^_^ Körde med Meta Knight, kan bara säga att , hAN ÄGER ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Jag har :) Mycket bra spel asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.