krille97 Skrivet 4 April 2008 Rapport Skrivet 4 April 2008 jag ska liksom skriva nästan allt om vikingatiden å jag vet inte så mycket. skriv gärna det du vet om dom. kanske Tex. vad dom åt, vapen dom hade +mer. Citera
Chainsawkitten Skrivet 4 April 2008 Rapport Skrivet 4 April 2008 Seriöst... ni blir väl tilldelade historieböckerna av lärarna som ni kan läsa i? Citera
Skurken Skrivet 4 April 2008 Rapport Skrivet 4 April 2008 Kolla wikipedia.org och sök på 'Vikingar'. Du kommer förmodligen få mer info än du kan få av din lärare. Citera
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Skrivet 27 April 2008 Harru ingen bok eller vi får alltid böcker som vi skall läsa i om vi får något nytt ämmne men det kanske inte är likadant på din skola sök på wikipedia eller på google du borde hitta något där. Lycka till :) Citera
Garone Skrivet 28 April 2008 Rapport Skrivet 28 April 2008 Vet inte så mycket om dem, men jag kan ju alltid skriva en sak om vad jag vet: De hade knappt ( om inga ) självgjorda varor, utan de sålde råvaror istället. Tex hudar, malm, kött. Det dom tjänade mest på var slavhandel. Citera
krille97 Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Skrivet 28 April 2008 tack tack! yeah nu vet jag lite mer :) Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 28 April 2008 Rapport Skrivet 28 April 2008 Vikingar på Wikipedia.se Mimersbrunn.se om Vikingar Annars, sök på Google.se på Viking. Då kommer det oftast fram bra saker. En annan bra länk är Mimersbrunn.se där det är andra elever som har gjort uppsatser och sedan lagt upp dem på internet. Citera
krille97 Skrivet 29 April 2008 Författare Rapport Skrivet 29 April 2008 värsta bra! tack. Läxan ska in om en vecka å jag vet vad jag ska skriva nu så ni behöver ej posta mer länker lr så . Citera
Gäst TheWho Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Skrivet 4 Maj 2008 Tja, om ni vill att han ska få underkänt så posta Wikipedia då. Krille, använd dig ALDRIG av Wikipedia till skolarbete. Citera
Gäst TheWho Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 Varför inte? Det brukar jag göra.För att vilken jävel som helst kan gå in och ändra, skulle tro att ca 70% av informationen på Wikipedia är falsk eller saknar viktiga saker. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.