Gäst stefan123 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 hur kopplar man ihop mobilen med ps3 via bluetooth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Kan man det? Det visste inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 om mobilen har blåtand borde ps3an hitta det då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 inlägg 1. det ska gå att ha mobilen som headset inlägg 2. jag har försökt men mobilen hittar inte ps3 och ps3 hittar inte mobilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 hur kopplar man ihop mobilen med ps3 via bluetoothVart har du läst att man kan göra det!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 sökte på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 fett niice det visste jag ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkuttO Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 nej det var nog inte många som visste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 60 gb elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Har 40gb modelen möjligheter till mobil funktionerna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 (redigerat) sariöst, tror jag bara att det är nån som dragit nåt april skämt lr nåt på google tror faktiskt inte att det går att koppla mobilen till ps3, men det finns säker saker man kan ladda ned till sitt ps3. Redigerat 7 April 2008 av krille97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.