LilleSkuttO Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Här kommer pippi långstrump med pippi är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Destruction Testament 2 band man absolut inte får glömma när man pratar thrash Metallica är det ända min inte får glömma, dom skapade trash... (Köp lite metallica, det är riktig trash (allt innan Load Albumet) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 29 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 (redigerat) Destruction Testament 2 band man absolut inte får glömma när man pratar thrash Metallica är det ända min inte får glömma, dom skapade trash... (Köp lite metallica, det är riktig trash (allt innan Load Albumet) ) Har nästan alla dom enda jag inte har är Kill em all och ...And justice for all (Och load men den är skit så jag vill inte ha) Redigerat 29 Maj 2008 av X3RO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 In Flames. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 ''Tell slater not to wash his dick''- av: bring me the horizon. och ''Pray for plagues'' av samma band = gryyyymt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Det här är ju riktig metal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Panzierchrist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 "F.C.P.R.E.M.I.X - The Fall OF Troy" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 In Flames. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Destruction Testament 2 band man absolut inte får glömma när man pratar thrash Metallica är det ända min inte får glömma, dom skapade trash... (Köp lite metallica, det är riktig trash (allt innan Load Albumet) ) Har nästan alla dom enda jag inte har är Kill em all och ...And justice for all (Och load men den är skit så jag vill inte ha) Skaffa iaf "..And Justice For All"... den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 In Flames. :D In Flames är *HOST* M..-Death Metal och inte Trash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Nothin else matters whiskey in the jar(metallica inte thin Lizzi's) through fire and flames one fade to black fight fire with fire enter sandman orion where ever i may roam from whom the bells toll and justice for all sad but true ride the lightning the unforgiven the memory remains det är några bra (bara metallica) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.