Gäst svenomar Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Nothin else matters whiskey in the jar(metallica inte thin Lizzi's) through fire and flames one fade to black fight fire with fire enter sandman orion where ever i may roam from whom the bells toll and justice for all sad but true ride the lightning the unforgiven the memory remains det är några bra (bara metallica) Nej? Eller har dom gjort en version av den dom också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Dragonforce är ett Speed/Power metal band. De lirar inte thrash. Tips av mig på bra låtar Megadeth Peace Sells Hangar 18 Symphony of Destruction Crown Wake up Dead Metallica Orion One Fade to Black Nothing Else Matters Enter Sandman Pantera Walk Cemetery Gates Cowboys from Hell Hostile Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Overkill, Sepeltura och Pantera? Inget jag har hört men dom sägs vara Thrash metal. pantera är hardocore tror overkill va trash metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Nothin else matters whiskey in the jar(metallica inte thin Lizzi's) through fire and flames one fade to black fight fire with fire enter sandman orion where ever i may roam from whom the bells toll and justice for all sad but true ride the lightning the unforgiven the memory remains det är några bra (bara metallica) Nej? Eller har dom gjort en version av den dom också? vet inte vilken du menade men om det var whiskey in the jar så ja, dom har gjort den bästa versionen ps trough the fire and flames är inte metallica kom på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Nothin else matters whiskey in the jar(metallica inte thin Lizzi's) through fire and flames one fade to black fight fire with fire enter sandman orion where ever i may roam from whom the bells toll and justice for all sad but true ride the lightning the unforgiven the memory remains det är några bra (bara metallica) Nej? Eller har dom gjort en version av den dom också? vet inte vilken du menade men om det var whiskey in the jar så ja, dom har gjort den bästa versionen ps trough the fire and flames är inte metallica kom på det Det var Through the Fire jag menade, hade ju "fetat" det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Det bästa slayerbandet någonsin är imo Slayer, inget kan slå dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Nothin else matters whiskey in the jar(metallica inte thin Lizzi's) through fire and flames one fade to black fight fire with fire enter sandman orion where ever i may roam from whom the bells toll and justice for all sad but true ride the lightning the unforgiven the memory remains det är några bra (bara metallica) Nej? Eller har dom gjort en version av den dom också? vet inte vilken du menade men om det var whiskey in the jar så ja, dom har gjort den bästa versionen ps trough the fire and flames är inte metallica kom på det Det var Through the Fire jag menade, hade ju "fetat" det :P Jag så itne det innan jag hade skrevit och orkade inte ändra hade ju trotsallt skrevit de me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 (redigerat) Overkill, Sepeltura och Pantera? Inget jag har hört men dom sägs vara Thrash metal. pantera är hardocore tror overkill va trash metal Att Pantera är hardcore är ungefär lika sant som att jag har rest Jorden runt och skakat hand med alla presidenter, kungar, drottningar, ministrar och diktatorer i hela världen. Pantera är ett thrash metal band och inget annat. De har tillsammans med Megadeth, Testament och Metallica inspirerat många band inom genrén. Redigerat 3 Juni 2008 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.