krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 (redigerat) Min mamma är simgalen så jag måste simma 4dagar i vecken å jag hatar att simma.hon måste jämt ha rätt å tex en dag fråga jag om det var kallt ute då sa hon nä inte så kallt då när jag skulle gå ut fråga jag igen då sa hon aa det är kallt då sa jag men du sa att det var inte så kallt förut då sa hon nä det sa jag ej, du måste lyssna!!! jag sa men du gjorde det då sa hon "du får ej spela mre idag" jag är så trött på sånt nu jag riktigt kockar över så jag drar in i mitt rum. vad ska jag göra?! Redigerat 6 April 2008 av krille97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 (redigerat) Ok? Rymm hemifrån XD. Eller bara ignorera hon. Vill du inte simma så bara sätt dig ner på golvet och vägra flytta dig, tror inte hon kommer bära iväg dig direkt :S? technique Redigerat 6 April 2008 av technique Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Säg att du inte vill simma... När hon håller på sådär med att försöka ha rätt så vill hon nog bara bråka så håll bara med och "säg okay du sa tidigare imorse att det inte var kallt"så blir hon nog knäckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 tack, ska göra det. simningen går ej att ändra på hon simtävlar själv+hon är tränare för den grupp jag är med i asså C gruppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Det är väl bara att säga att det är tråkigt o så vill du sluta? Svårare än så är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Jag har en underbar idé som alla håller med mig om. Skjut henne. Nej skämt åsido och om du tog illa upp PMa mig. Men f*n, det är väl bara att ignorera. Morsor är morsor. Dom blir väl lite gamla vid en viss ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Jag har en underbar idé som alla håller med mig om. Skjut henne. Nej skämt åsido och om du tog illa upp PMa mig. Men f*n, det är väl bara att ignorera. Morsor är morsor. Dom blir väl lite gamla vid en viss ålder. Det håller iaf jag med om. ;) OnTopic: Skjut henne ELLER Ignonera henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Edobem: Om jag säger att jag vill sluta så får jag typ inte göra nåt tex data, spela, vara med kompisar mm hon är typ i 40års krisen :( jag tar inte illa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Om jag säger att jag vill sluta så får jag typ inte göra nåt tex data, spela, vara med kompisar mm Livet är inte rättvist. Det kommer ju inte vara för alltid så. technique Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Fråga henne varför du måste simma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 tchq...:nä, det är inte rättvist asså livet längtar tills jag flyttar hemifrån. har gjort det många gånger hon säger bara "det är bra för kroppen" lr "det är bra för fotbollen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 jag är så trött på sånt nu jag riktigt kockar över så jag drar in i mitt rum. Haha xd, när men vad har hänt med pappa? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.