krille97 Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 har försökt många ggånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Har du ringt, isånnafall vad sa dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 dom sa ungefär som ni sagt att jag ska ignorera henne lr säga vad jag värkligen tycker om simning (som jag redan gjort :/) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Säg såhär: Mamma, jag vill inte gå på simning längre. Sedan börjar du grina. Så kommer hon fråga varför då? Då ska du säga såhär: Det är jätte tråkigt, sedan ska du börja böla ännu mer. så hade jag gjort om jag var du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 dom sa ungefär som ni sagt att jag ska ignorera henne lr säga vad jag värkligen tycker om simning (som jag redan gjort :/) Om problemet är simmningen kan ni väl gå hälften var? Alltså att du fortsätter men tränar mkt mindre, och vad är det som är så "tråkigt" i att träna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 (redigerat) tänker inte anmäla blir bara värre då. Mm. lrjhur hon är värkligen kausad tror inte på mig, nu får jag inte ens vara hemma hoss min mormor å mofar lr hos kompisar :/ du är f*n en j*vla snorunge som sitter vid datorn 24/7 och försöker få fm.om mitt liv hade varit så hade jag inte levt nu.du ljuger om allt. Redigerat 5 Maj 2008 av desertpures Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 VA! varför skulle jag ljuga?? å jag sitter knappast 24/7!! jag e inte nån data nörd jag är i skolan, sen kompisar sen träning sen kanske på kvällen spelar jag lite data lr kollar på tv!! j*vla hackare!! jag hatar när sån som DU ska hacka på mig!! aja, anmäler dig nu. SYND. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 (redigerat) Käften båda två och sluta tjafsa om ni inte vill ha (ännu) en varsin varning. (no offence till er som är seriösa, ni vet vilka ovanstående mening syftar på) Redigerat 5 Maj 2008 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) Min mamma är simgalen så jag måste simma 4dagar i vecken å jag hatar att simma.hon måste jämt ha rätt å tex en dag fråga jag om det var kallt ute då sa hon nä inte så kallt då när jag skulle gå ut fråga jag igen då sa hon aa det är kallt då sa jag men du sa att det var inte så kallt förut då sa hon nä det sa jag ej, du måste lyssna!!! jag sa men du gjorde det då sa hon "du får ej spela mre idag" jag är så trött på sånt nu jag riktigt kockar över så jag drar in i mitt rum. vad ska jag göra?! Min morsa är också skitjobbig, fast hon tvingar mig inte att simma men hon anmäler mig till massa typ basket, fotboll, badminton och scouterna och en massa skit. Sen tvingar hon mig att städa, tvätta och plocka ut ur diskmaskinen typ varje dag även om jag är med kompisar. EDIT: fast hon verkar inte lika jobbig som din. och BRIS fixar ingenting. Redigerat 11 Maj 2008 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Gör inte som din mamma säger tills hon fattar att hon inte kan tvinga dig.. När ni ska åka o simma så låser du inte dig på toaletten eller ditt rum eller nått.. Hon lär ju inte vänta på dig hela tiden.. Och ger hon dig data eller tv-spels förbud så spelar du ändå och säger att du tänker fortsätta med det tills hon låter dig sluta simma.. Samma sak om hon säger att du inte får gå hem till kompisar.. Gör det ändå.. Och om hon skulle ta bort nån sladd eller annat till datorn/tv-spelet så tar du bort någonting som hon tycker om och/eller använder ofta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Gör inte som din mamma säger tills hon fattar att hon inte kan tvinga dig.. När ni ska åka o simma så låser du inte dig på toaletten eller ditt rum eller nått.. Hon lär ju inte vänta på dig hela tiden.. Och ger hon dig data eller tv-spels förbud så spelar du ändå och säger att du tänker fortsätta med det tills hon låter dig sluta simma.. Samma sak om hon säger att du inte får gå hem till kompisar.. Gör det ändå.. Och om hon skulle ta bort nån sladd eller annat till datorn/tv-spelet så tar du bort någonting som hon tycker om och/eller använder ofta.. Bästa inlägget ever :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vare Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Vad sägs om att bara sätta dig på en bänk vid sidan av bassängen så fort ni kommer in till simhallen, och vägra flytta dig därifrån, eller att bara stanna kvar i omklädningsrummet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.