Gäst lordifan Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 SÄtt dig inne i ditt rum och säg sen" Jag vill inte gå till bög simningen, du kan f*n inte tvinga mig" sen så säger hon att du inte får spela data och sånt, men håll ut, hon kommer sluta med förbjudet efter nån vecka typ :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Inte för att jag fattar vad du får bög ifrån ^^ Börja på nån ny sport då så får du väl spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Testa att seja till din mamma att du inte vill simma och att du tycker att det är tråkigt. Säg att du inte är henne och ni kan ha olika intressen eller något sådant och skrik inte. Det är då det blir fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Edobem: jag går på flera spore tex fotboll. oddy:har försökt det. hjälper inte =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 (redigerat) Hon kan ju inte tvinga dig! Du har en fri vilja om du vill simma! Ett tips är att samla på sig lite saker man kan roa sig med och äta och när ni ska åka kan du låsa in dig på ditt rum och säga att du inte vill åka!! :angry: Redigerat 7 April 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Krille97 säg bara att du inte vill gå och simma? Hon kan f*n inte tvinga dig! Jag vet att hon kommer säga att du inte får spela och sånt, men stå ut för f*n! Gör detta och jag lovar att det kommer funka annars får du 100 fm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 hmm... kan ju prova..;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 aa :D detta har hänt mig och det funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Apelsin: jag har aldrig träffat han dom skilde sig när jag föddes :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Eller så kan du ju altid ringa BRIS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 BRIS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 (redigerat) Man ringer typ till BRIS om man har det jobbigt. Det går också att maila ^.^ technique. Redigerat 8 April 2008 av technique Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.