Gäst lordifan Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Tror nog att han inte ska ringa bris? Det hjälper inget, men gör det jag sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 vet ej då blir väl min mamma änu mer galen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Vadu än gör så vänd dej inte till soc, BRIS eller nån annan skit organisation. De gör det bara värre för dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 okej, ska ej vända mig till dom. bara om inte dom hade skilt sig om pappa vart här nu det skulle vara så bra :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 MEn våga det kommer fungera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 min sak funkar 60%! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst erikthekiller Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 ska jag vara ärlig? det är inte så lätt och bara säga det ni säger att han ska göra. jovisst hon måste ju tåla att höra från sin son att han tycker att simming är dö tråkigt. men han behöver ju inte sätta sig på golver som en 6 årig dirrekt. försök å ta det lungt inte stressa om det. ta dag för dag och av vakta med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 okej, ska ej vända mig till dom. bara om inte dom hade skilt sig om pappa vart här nu det skulle vara så bra :/ Var inte så säker på det, du har aldrig träffat honom och vet förmodligen inte VARFÖR din morsa skilde sej från honom. Han KAN ju ha varit... lite svår att tas med.. du vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 10 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 nä, det vet jag ej heller :/ om jag rfågade skulle min morsa säkert bli sur för det oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Vadu än gör så vänd dej inte till soc, BRIS eller nån annan skit organisation. De gör det bara värre för dej.kanske inte skulle funka så bra, men varför skulle dem göra det värre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 (redigerat) Om hon inte vill att du ska sluta, föreslå att du kan gå i en annan sport istället ;) Redigerat 10 April 2008 av Apelsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.