krille97 Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 hur ska jag tvinga henna att inte få träffa sina "vänner"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Läs boken "Pojken som kallades Det", så kommer du inse att du inte har det så illa iaf. :) Annars vettefan... o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Altså hon kan ju för tusan inte tvinga dig till nått du inte vill! Du BÖR ringa bris! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 ne jag vet hon borde inte tvinga mig. tänker inte ringa bris Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Och varför inte? De kan få dig må bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 förrästen vad e bris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 (redigerat) Barnens Rätt I Samhället... Trodde alla unger visste det ^^ *EDIT* Är du bra på att simma, det är kanske därför hon inte vill att du ska sluta? Redigerat 26 April 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 ja, jag e bra jag går i C gruppen har typ tävlingar varje helg :/ as tråkit e det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Alltså håller du på med mästerskap(Sum-sim osv...) Bara för att man går i C(?) gruppen behöver man inte vara bra. Fråga henne varför du måste träna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 OM du ångrar dig och vill ringa BRIS är numret 0200-230 230 och linjerna är öppna: måndag-fredag kl 15-21 lördag, söndag och helger kl 15-18. Som andra har sagt är det gratis och syns inte på nån räkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 fett bra ska nog kanske ringa. EDOOBEM: ja, jag simmar sum-sim, massa stora tävlingar i eriks dals.......meed mer jo man måsste vara bra för att vara i C gruppen för man får börja i typ T-gruppen om man är tillräckligt bra där så får man gå upp till D2 sen D1 sen C sen B sen A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Säg vad du tycker till Henne :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.