Mr.profs Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Hittade ingen liknande tråd så jag skapar en. Vilken är den värsta bugg som ni har stött på när ni spelat? För mig är det nog Crysis(!)demot. Man kunde ta en lampa som satt fast i taket, springa iväg hur långt som helst, sedan släppa den och så flög den tillbaka genom väggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Är det din värsta bugg du stött på ? Själv har jag stött på en hel del. Fast det värsta var nog hm.. På Crysis Sandbox 2, jag hade gjort en hel map som var gigantisk, sedan hade jag refreshat och uppgraderat alla veg och texture fast allt blev sabbat efter det, så jag radera allt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Har störr på det i ett par spel. Men den senaste värsta buggen var i Penumbra: Black Plague. Jag föll igenom golvet i en aircondition gång bara så där utan vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 har varit med om mkt, men senaste var nog när jag lirade en cs match, och så fastnade man helt plötsligt i golvet....hade satsat 100spänn på att man skulle vinna och tack vare detta så förlorade man matchen...var inte långt ifrån att datorn åkte ner i golvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Haha det måste vara en odödlig råtta på oblivion :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 (redigerat) Haha det måste vara en odödlig råtta på oblivion :D Det är faktiskt ingen bugg. O_O Redigerat 7 April 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 för mej är det i star wars: Jedi Academy på ett ställe är det en in-game video där kyle katarrn (tror jag han heter?) hoppar upp till en ventilationstrumma eller nåt. men istället så missar hela tiden hålet och ramplar ner. åså försöker han om och om igen.. lite svårt att förklara men om ni inte förstod får ni säga till ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 jag spelade ett poker spel och så hittade jag en bug som gjorde att man fick oändligt med penger^^ men det var inte online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Att wow crashar :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 blue screen of death, behöver jag säga mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 blue screen of death, behöver jag säga mer?att du har pokemon bilder på ditt skrivbord? (lol) http://www.atozed.com/Indy/Demos/9/RBSODFiles/BSOD.gif HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 nope, jag har dem i en map på mitt skrivbord, har bilder på alla mina pokemonar jag har på pokemon diamond, hade tråkigt om du undrar >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.