DiRtY Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 tja, jag hörde idag att en och hans kompisar hade kopplat ihop 2 st vanliga xbox:ar med hjälp av en vanlig korsad nätverkskabel (bara korsad sa han det går inte med en rak) och sen frågade jag han om han viste om det gick med 360 och då sa han ja men nu frågar jag er lite mer pro on detta kan man koppla ihop 2 st xbox 360 och spela på system link med hjälp av en vanlig korsad nätverkskabel (ASSÅ DRA DEN DIREKT MELLAN DOM OCH INTE GENOM EN ROUTER FÖRST) och ingen av xbox:n har xbox 360 live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Jag tror det var så jag och en kompis gjorde när vi skulle köra Crackdown... kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 ok, men ahr en komnpis dom har 360 så får la testa nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADI432 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Du måste väl ha en router först..? Hur ska ni annars kunna få uppkoppling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 tror oxå det men skulle höra först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Du kan spela på det sättet genom en korsad nätverkskabel mellan två st. 360. Men det är inte alla spela som stödjer att man kör System Link så kolla det. Men säg till dina kompisar att det går att spela så utan någon router, eller någon Xbox Live eller någon uppkoppling till internet på något sätt. Slarvigt skrivet, jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.