Hoppa till innehåll

Wow Guld


Rekommendera inlägg

Ja, det är det.

Det är säkrare att köpa guld av privat

personer och inte företag, har jag för mig. Köpte 100G för ~70kr från Blocket ^_^

 

Fast det är nog inte någon stor chans

att någon märker att du köpt guld.

 

technique.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det bryter mot Blizzards

regler så är det väl olagligt?

 

Har sett att dom sagt på deras

forum att det är olagligt.

Är ju som med powerleveling och sådant,

 

technique(boeg).

han menar nog att han visste in att det är olagligt i svensk lag att köpa guld till spel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Poison

Är det olagligt att köpa wow gold från internet??

Ja, SWAT sparkar in dörren på dig och du förs till rätten och så säger Judge Judy

"Mr XX, you have been arrested by our leet-soldiers cuz u bought imagenary gold to World of Warcraft online omgomg!"

 

Om det bryter mot Blizzards

regler så är det väl olagligt?

 

Har sett att dom sagt på deras

forum att det är olagligt.

Är ju som med powerleveling och sådant,

 

technique.

Aha, jag skapar en policy, läser du detta måste du skära ut ögonen på dig och skicka dem till mig.

Om du inte gör det bryter du mot lagen.

 

Hur i h*lvete tänker ni egentligen? Private Servers har med varumärkeslagen att göra, och 'wow-guld' har inte ett skit med det att göra. Annars så ska jag TMa ordet Gold direkt och börja stämma alla j*vlar som använder det.

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

Om det bryter mot Blizzards

regler så är det väl olagligt?

 

Har sett att dom sagt på deras

forum att det är olagligt.

Är ju som med powerleveling och sådant,

 

technique.

Aha, jag skapar en policy, läser du detta måste du skära ut ögonen på dig och skicka dem till mig.

Om du inte gör det bryter du mot lagen.

 

Hur i h*lvete tänker ni egentligen? Private Servers har med varumärkeslagen att göra, och 'wow-guld' har inte ett skit med det att göra. Annars så ska jag TMa ordet Gold direkt och börja stämma alla j*vlar som använder det.

 

jag skrattade så hårt.

 

OT: Min kompis fick alla sina guld borttagna av blizzard när han köpte guld . det är typ det värsta som kan hända.. ^^

Redigerat av wAcko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dom märker inte om man inte köper typ 1k gold :P

Var fick du den faktan från? Dom har extra koll på hur mycket guld som skickas från en char till en annan. Om en lvl 1 kallat Asfagaokbhd skickar 1000g till en 70 char, tror ni man slipper undan?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...