Hoppa till innehåll

Nokia 5300 Vs Sony Ericsson W660i


MrJesper
 Dela

Nokia 5300 vs Sony Ericsson W660i  

26 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Som rubriken

Vilken av dom är bättre ??

 

 

Betygsätt så här.

 

Ljud: (musik alltså) 5300 5/10 W660i 5/10

Prisvärd: 5300 5/10 W660i 5/10

Kamera: 5300 5/10 W660i 5/10

Strömhållbarhet: (hut lång tid strömmen håller) 5300 5 Dagar W660i 5 dagar (du kan också skriva timmar)

Övriga prylar: 5300 5/10 W660i 5/10

 

På övriga prylar kan ni också skriva vad som är bra med just 5300:an eller W660i.

Redigerat av Sonicman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte provat båda så kan inte sätta så konkreta betyg men däremot kan jag säga att jag valde sony ericsson dels eftersom den är riktigt mycket nyare än den andra. Sen vet man om att walkman serien kan man lita på. Har visserligen Nokia själv, men utav dem två helt klart SE.

 

Bra pris på den just nu, 1300:- olåst utan abonnemang.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hatar båda, då jag inte ser någon som helst egentlig mening med att han en mobil som man måste kunna spela musik högt så att alla hör på. Ljudet är ju ändå kasst. Har dock en k 550i, men den fick jag av mina föräldrar på min födelsedag när jag inte hade önskat mej något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...