Gäst wAcko Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 jag är bäst ni är sämst, nu säger jag att min spec är bra. så nu är den det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Hm, ingen av er verkar ha/veta hur man 2v2'ar som rogue, det som behövs är CC på healer och burst/stuns på hans/hennes DPS'r. Om man låter en warrior gå fri kan han lätt ta er med att sätta rend/deep wounds på båda, fear och demo shout. Med wound på DPS'n och mind numb på healern så funkr det nog, men att gå för healer eller att använda ambush i PvP alls är helt värdelöst (om inte den healern har asskasst gear). Ingen aning om du refererade till mig just nu - Men jag pratade om 2v2 som 2 Rogues, inte 2v2 som Rogue i övriga fall. Yep, 2v2 som 2 rogues :) jag är bäst ni är sämst, nu säger jag att min spec är bra. så nu är den det.Och jag säger att den inte är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 jag är bäst ni är sämst, nu säger jag att min spec är bra. så nu är den det.Och jag säger att den inte är det är du snuffig? :P äh, sub är inte roligt, mutilate är mer min stil =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Har själv aldrig provat 2v2 som två rogues, men känner personerna i ett mid-rankat ( runt 1750 ) team som gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 2 rogues kan vara bra men också dåligt, lyckas man CC'a en av rogue så är den andra borta. Mage / Rogue är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 2 Rogues är svårare att bli bra som. Men mage + rogue kräver väldigt mycke skill också. ( Själv körde jag med Disc Priest och kom upp till 1743 rating men det var vissa kombinationer som var helt omöjliga. ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 En av mina kompisar hadde en rogue med fullt blått gear och en epic offhand. Han körde med en mage som hadde halvt med epics och halv med blått, dom kom upp från 1500~ till 1800~ rating. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Mage och Rogue är bästa kombinationen för både Mage klassen och Rogue klassen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg