Jolt Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Vrf kan man lägga till användare till sina grupper utan att användaren själv vill det?jag hatar när nån lägger till mej i nån grupp, och vet att flera andra också gör det.Så vad är meningen med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Meningen är att reta folk som stör sig på att läggas till i grupper! :lol: Nejmen, om man har en stängd grupp, så kan man inte ansöka om medlemskap, och då måste gruppledaren lägga till de som han vill ha med. Då är det bra att ha en funktion för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Det är väl bara att gå ur gruppen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Det är väl bara att gå ur gruppen då?Då kan dom ju lägga till en igen.. Men jag tycker man ska ha att man måste acceptera att man ska gå med i gruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Det är väl bara att gå ur gruppen då?Då kan dom ju lägga till en igen.. Men jag tycker man ska ha att man måste acceptera att man ska gå med i gruppen. Då gör dom det för att j*vlas.Dom borde väl fatta att om man går ur vill man inte gå in igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 spamma sönder dem och lämna dem igen. addar dem dig igen så bara ignorera gruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Det finns för att till exempel kunna lägga till en medlem man vet vill vara med utan att behöva vänta på svar. Dock så missbrukas funktionen lite då vissa lägger till medlemmar utan att fråga eller ens ha på känn att den medlemen vill gå med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.